Η NASA προσλαμβάνει ιερέα για… να προετοιμάσει τις θρησκείες για επαφή με εξωγήινους!

NASA είναι αυτή, σοβαρός οργανισμός, όπως και το Βατικανό. Δεν θα τους «πιστέψεις»; – Δεκαετίες ετοιμάζεται η εξαπάτηση των παγκόσμιων πολιτών

Η NASA προσέλαβε έναν Βρετανό ιερέα για να προετοιμάσει τους θρησκευόμενους του κόσμου για την ανακάλυψη εξωγήινης ζωής, καθώς οι διαστημικές υπηρεσίες ισχυρίζονται πως πλησιάζουν στην ανακάλυψη αποδείξεων ότι υπάρχει ζωή έξω από τον πλανήτη Γη, όπως αναφέρει η εφημερίδα The Times.

Ο αιδεσιμότατος δρ. Άντριου Ντέιβισον, ιερέας και καθηγητής θεολογίας στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ, είναι ένας από τους 24 θεολόγους που συμμετείχαν σε πρόγραμμα που χρηματοδοτήθηκε από τη NASA στο Κέντρο Θεολογικής Έρευνας (Center for Theological Inquiry / CTI) της διαστημικής υπηρεσίας στο Πανεπιστήμιο του Πρίνστον.

Οι θεολόγοι επιχείρησαν να εκτιμήσουν πώς θα αντιδρούσαν οι κυριότερες θρησκείες στην είδηση της ανεύρεσης εξωγήινης ζωής. Τις αντιδράσεις των πιστών, με λίγα λόγια, γιατί σε ό,τι αφορά τις ηγεσίες, τις είδαμε πόσο καθόλου δεν ασπάζονται το main stream αφήγημα χωρίς καμία δυσκολία. Το Βατικανό εξάλλου ήδη «ασπάζεται» την εξωγήινη ζωή, χωρίς ακόμα καν να την έχει δει.

Ο διορισμός του Βρετανού ιερέα πραγματοποιείται καθώς το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb της NASA, αξίας 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είχε προγραμματιστεί να εκτοξευθεί την ημέρα των Χριστουγέννων.

Η συσκευή, η οποία διαθέτει λειτουργίες υπέρυθρης ακτινοβολίας, θα μελετήσει ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών ερωτημάτων για να βοηθήσει την ανθρωπότητα να κατανοήσει καλύτερα την «προέλευση του σύμπαντος και τη θέση του ανθρώπου σε αυτό».

Ένας εμπειρογνώμονας της NASA δήλωσε στους Times: «Μπορεί να μην ανακαλύψουμε ζωή για 100 χρόνια. Ή μπορεί να την ανακαλύψουμε την επόμενη εβδομάδα».

Ο Ντέιβιντσον έχει αναλάβει το… θεάρεστο έργο (ή μάλλον βλάσφημο έργο) να απαντήσει σε θεολογικά ερωτήματα όπως, το αν ο Θεός δημιούργησε ή όχι ζωή σε άλλα μέρη του σύμπαντος ή «αν έστειλε έναν σωτήρα να πεθάνει για τις αμαρτίες των εξωγήινων».

Επίσης αν η ανακάλυψη εξωγήινης ζωής απαιτεί από τις θρησκείες να ξαναγράψουν ολόκληρη την ιστορία της δημιουργίας στη Γένεση.

Πάμε στοίχημα ο Έκπτωτος Άγγελος θα βρει δικαίωση στο “ξαναγράψιμο” της ιστορίας…

Ο οργανισμός της NASA προσέλαβε 24 θεολόγους για να λάβουν μέρος στο πρόγραμμά του στο Κέντρο Θεολογικής Έρευνας (CTI) στο Πανεπιστήμιο Πρίνστον στο Νιου Τζέρσεϊ, στο οποίο η NASA χορήγησε 1,1 εκατομμύρια δολάρια το 2014.

Το CTI περιγράφεται ως χτίζοντας «γέφυρες υποκατανόησης από τη σύγκληση θεολόγων, επιστημόνων, μελετητών και υπευθύνων χάραξης πολιτικής για να σκεφτούν μαζί -και ενημέρωση της κοινής σκέψης – για παγκόσμιες ανησυχίες.

Δείτε ακόμα:  Νότια Κορέα: Διαδηλώσεις για εκατοντάδες θανάτους μετά τον εμβολιασμό σε όλη τη χώρα!

Το πρόγραμμα, που ξεκίνησε το 2016, είχε στόχο να απαντήσει σε ερωτήματα που μας μπερδεύουν από την αρχή του χρόνου, όπως τι είναι η ζωή; Τι σημαίνει να είσαι ζωντανός; Πού τραβάμε τη γραμμή μεταξύ του ανθρώπου και του εξωγήινου; Ποιες είναι οι δυνατότητες για αισθανόμενη ζωή σε άλλα μέρη;

Ο Ντέιβισον υπέβαλε αίτηση για τον ρόλο αυτό, αφού συζήτησε αυτά τα ερωτήματα με τους φοιτητές του στη Θεολογική Σχολή.

Ο επικεφαλής του CTI, ο Will Storrar δήλωσε ότι η NASA ήθελε να δει «μια σοβαρή επιστημονική έρευνα να δημοσιεύεται σε βιβλία και περιοδικά» σχετικά με το «τεράστιο θαύμα, το μυστήριο και τις επιπτώσεις της εύρεσης μικροβιακής ζωής σε έναν άλλο πλανήτη».

Σύμφωνα με το βιβλίο του Ντέιβισον, οι μεγαλύτερες θρησκείες του κόσμου θα έπαιρναν τα νέα μιας εξωγήινης ανακάλυψης «με το μαλακό».

Η παγκόσμια ελίτ δεν έχει καταλήξει ακόμα πως θα παίξει το χαρτί των εξωγήινων

Εδώ και δεκαετίες παίζεται το παιγνίδι των εξωγήινων, με γαργαλιστική μυστικότητα για να κρατάει το ενδιαφέρον ζεστό και να δημιουργεί θεωρίες συνωμοσίας για την ύπαρξη τους που οι κυβερνήσεις δεν μας φανερώνουν.

Ρώσοι κι Αμερικάνοι στα ίδια μήκη κύματος ακόμα και την εποχή κορύφωσης του Ψυχρού Πολέμου.

Το… εξωγήινο «δράμα» κορυφώνεται τελευταία, με την Χίλαρι Κλίντον να λέει ψηφίστε με για να κάνω αποκαλύψεις, έναν Ισραηλινό πρώην αξιωματικό να λέει ότι ξέρει πολλά, αμερικάνους πιλότους να λένε ότι έχουν δει πολλά, αλλά στο top ten του εξωγήινου νεοσουρεαλισμού, είναι οι δηλώσεις του μπεκρή Γιούνκερ το 2018 όταν μας αποκάλυψε ότι “μιλάει με εξωγήινους ηγέτες”, οι οποίοι μάλιστα ανησυχούν για την πορεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τώρα προστέθηκε και η εξωγήινη Πανθρησκεία. Τελικά φαίνεται η παγκόσμια ελίτ δεν έχει ακόμα καταλήξει: Είναι οι εξωγήινοι φίλοι μας και σωτήρες, ή είναι τίποτα μπούληδες από τους οποίους κινδυνεύουμε και πρέπει να ενωθούμε κάτω από μια Παγκόσμια Διακυβέρνηση για να σωθούμε.

Τι ρόλο πάντως βαράει η Παγκόσμια Ελίτ, γνωρίζουμε ήδη, δεν χρειαζόμαστε εξωγήινους για να μας το πουν!

Μην τα θέλετε όλα... δικά σας! 👆Μοιραστείτε το άρθρο με τους φίλους σας! 💞