Έπαθε αποκόλληση αμφιβληστροειδούς μετά από το εμβόλιο

Shares

Μία νέα παρενέργεια από το εμβόλιο άγνωστη μέχρι σήμερα στην Ελλάδα έπαθε ένας 63χρονος άνδρας

Ο ίδιος λίγα μόνο λεπτά μετά τον δεύτερο εμβολιασμό του με AstraZeneca στις 21 Μαϊου άρχισε να αισθάνεται τα πρώτα ανησυχητικά σημάδια στην κλείδωση του αριστερού του χεριού.

«Ακριβώς εκεί που είναι η κλείδωση στην αρτηρία και στις φλέβες, άκουσα ένα βουητό, σαν μία αντλία να σπρώχνει και να αγκομαχάει. Με το που ήρθα στο σπίτι ξαφνικά είδα μέσα σε κλειστό χώρο λαμπάκια στο δεξί μου μάτι».

Πηγαίνοντας στο νοσοκομείο, οι γιατροί του είπαν ότι έπαθε αποκόλληση αμφιβληστροειδούς και υποβλήθηκε άμεσα σε χειρουργική επέμβαση.

Το συμβάν λίγες μόνο στιγμές μετά τον εμβολιασμό του.

«Μου είπε ο καρδιολόγος ότι αυτό σχετίζεται με το εμβόλιο».

Όπως καταγγέλλει ο ίδιος μετά το περιστατικό επικοινώνησε με τον ΕΟΦ για να αναφέρει το γεγονός και εκείνοι απλά τον ενημέρωσαν ότι θα… στείλουν κάποια λίστα για να την συμπληρώσει.

Την οποία ωστόσο μέχρι σήμερα δεν μπήκαν καν στον κόπο να στείλουν:

Shares
😻 Φίλοι αναγνώστες της Γάτας, στο νέο μας ιστότοπο έχετε τη δυνατότητα να προσαρμόσετε το backround σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, λευκό ή σκούρο, από το κουμπάκι πάνω στο μενού 🔆🔘🌙. Το σκούρο θεωρείται πιο ξεκούραστο κατά τις βραδινές ώρες πριν τον ύπνο, ενώ εξοικονομεί ενέργεια στη μπαταρία κινητών κ.λπ
Previous Article

Καταστράφηκαν κρατικά έγγραφα με εντολή Νετανιάχου;

Next Article

Παλαιστινιακή κυβέρνηση: Αρνούμαστε να παραλάβουμε ληγμένα εμβόλια από το Ισραήλ

Related Posts