Εμβόλιο Pfizer – Χανιά: Νοσηλεύτρια με θρόμβωση στο Νοσοκομείο

Shares

Επιπλοκές παρουσίασε νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Χανίων μετά τον εμβολιασμό της με Pfizer

Επιπλοκές παρουσίασε νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Χανίων μετά τον εμβολιασμό της με Pfizer.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η νοσηλεύτρια παρουσίασε αρχικά θρόμβωση στα άκρα και συγκεκριμένα στο ένα πόδι αρχικά και στη συνέχεια στο άλλο πόδι.

Πρόκειται για μια γυναίκα περίπου 50 χρόνων η οποία μετά την εμφάνιση της επιπλοκής νοσηλεύεται στο νοσοκομείο, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες η υγεία της δεν κινδυνεύει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αναμένεται να φανεί από τις εξετάσεις αν συνδέεται ο εμβολιασμός με την εμφάνιση της θρόμβωσης.

πηγή: flashnews

Shares
😻 Φίλοι αναγνώστες της Γάτας, στο νέο μας ιστότοπο έχετε τη δυνατότητα να προσαρμόσετε το backround σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, λευκό ή σκούρο, από το κουμπάκι πάνω στο μενού 🔆🔘🌙. Το σκούρο θεωρείται πιο ξεκούραστο κατά τις βραδινές ώρες πριν τον ύπνο, ενώ εξοικονομεί ενέργεια στη μπαταρία κινητών κ.λπ
Previous Article

Γεωργιάδης για ανεμβολίαστους: Ο εργοδότης μπορεί να απολύσει εργαζόμενο, αν θέτει σε κίνδυνο τους άλλους

Next Article

Πρόστιμα 67.600 ευρώ σε 72.079 ελέγχους & 182 παραβάσεις - Όχι στον βουλευτή της ΝΔ

Related Posts