AstraZeneca: Νέο περιστατικό θρομβοπενίας – Στο Βενιζέλειο μια γυναίκα

Στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται μια γυναίκα, μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και, σύμφωνα με πληροφορίες του Creta24, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας.

Πρόκειται μια αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στην διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Creta24, οι ειδικοί που εξετάζουν το περιστατικό, θεωρούν πως υπάρχει «μεγάλη υποψία» πως πρόκειται για συμπτώματα άμεσα συνδεδεμένα με το εμβόλιο.

Αναφέρουν εξάλλου, πως από τον ιατρικό φάκελο της ασθενούς δεν προκύπτει άλλη διασύνδεση με την υγεία της πλην από το εμβόλιο.

πηγή: creta24

Previous Article

Αφήστε τα εισαγόμενα σκουπίδια της Τουρκίας και δείτε ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!

Next Article

Δεν υπάρχει «αθηναϊκή μετάλλαξη», είναι... Νιγηριανή!

Related Posts
Total
25
Share