Σοκ προκαλούν οι εικόνες 34χρονης μετά από την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca

Σοκ προκαλούν οι εικόνες από τις παρενέργειες που παρουσίασε μία μητέρα 34 ετών, μία εβδομάδα μετά από τη λήψη της πρώτης δόσης του εμβολίου της AstraZeneca στη Γλασκόβη

Η γυναίκα έβγαλε αιμάτινα εξανθήματα σε πρόσωπο, πόδια και χέρια.

Πήγε στο νοσοκομείο, φοβήθηκε τον ακρωτηριασμό των ποδιών της και μετά από 16 ημέρες νοσηλείας θέλησε να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο δημοσιοποιώντας τις φωτογραφίες της.

«Το δέρμα μου με πονά και το νιώθω συνεχώς ζεστό», είπε. «Δεν έχω νιώσει ποτέ τόσο πόνο… νομίζω πως ήταν η χειρότερη στιγμή της ζωής».

Διαβάστε ακόμα:  Ισχυρός σεισμός 6,1 Ρίχτερ ανοιχτά της Καρπάθου
Μην τα θέλετε όλα... δικά σας! 👆Μοιραστείτε το άρθρο με τους φίλους σας! 💞
Previous Article

Σάλος για την αμνήστευση των λοιμωξιολόγων - O Εξαδάκτυλος ζητά ίδια προνόμια για όλο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό

Next Article

Βρέθηκε κρεμασμένος σε οικοδομή που έχτιζε

Related Posts
Διαβάστε περισσότερα

«Η θανατική ποινή έχει καταργηθεί, κε Θεοδωρικάκο!» – Βίντεο διαψεύδει τα περί τραυματισμών αστυνομικών

Σε δεύτερο βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας, ακούγονται πεντακάθαρα οι διαβιβάσεις όπου λέγεται ότι δεν υπάρχει κανένας τραυματίας αστυνομικός. Όλες οι ειδήσεις των ΜΜΕ που αναφέρουν επτά τραυματίες αστυνομικούς (αναμεταδίδοντας το δελτίο τύπου της ΕΛΑΣ) διαψεύδονται. Είναι σαφές ότι υπάρχει σε εξέλιξη σχέδιο συγκάλυψης.
Total
64
Share