Ίλιον: Γυναίκα κατέληξε μισή ώρα μετά τον εμβολιασμό της

Συναγερμός έχει σημάνει στις υγειονομικές Αρχές μετά τον θάνατο μιας 65χρονης γυναίκας, λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό της στο Κέντρο Υγείας στο Ίλιον

Για το θέμα έχουν ενημερωθεί τόσο η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών και ο ΕΟΦ, όσο και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας.

Οι Αρχές και κυρίως η επιτροπή φαρμακοεπαγρύπνησης αξιολόγησης κινδύνου του ΕΟΦ διενεργούν έρευνα για την αίτια του θανάτου της και αν σχετίζεται με το εμβόλιο. Η εντολή που έχει δοθεί είναι ερευνηθούν όλα τα ενδεχόμενα, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα της νεκροψίας-νεκροτομής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα κάθισε 20 λεπτά στον ειδικό χώρο, όπως προβλέπεται μετά τον εμβολιασμό της, και δεν εμφάνισε κάποια αναφυλακτική αντίδραση που να δείχνει ότι σχετίζεται με το εμβόλιο. Η γυναίκα είχε υποκείμενα νοσήματα και συγκεκριμένα διαβήτη και στεφανιαία νόσο.

Δείτε ακόμα:  Σεισμός 3,4 Ρίχτερ στην Πάτρα

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca. Βρέθηκε χωρίς τις αισθήσεις της σε ένα παρκάκι, ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ, όμως δυστυχώς παρά τις προσπάθειας των γιατρών δεν επανήλθε.

Να σημειωθεί ότι το εμβόλιο της AstraZeneca απέκτησε νέο όνομα, χωρίς όμως κάποια άλλη ουσιαστική αλλαγή.

Μην τα θέλετε όλα... δικά σας! 👆Μοιραστείτε το άρθρο με τους φίλους σας! 💞
Previous Article

ΕΜΑ: Αλλάζει όνομα το εμβόλιο της AstraZeneca

Next Article

Ψευδείς οι διαδόσεις για αυξημένο ιικό φορτίο στα λύματα της Βέροιας

Related Posts
Total
2
Share