Η Γάτα σχολιάζει

Επιστήμονες δημιούργησαν ταύρους χωρίς κέρατα – Θέλουν να έχουν… την αποκλειστικότητα!

Γιατί το κάνατε; – Γιατί μπορούμε…

Ο εγωισμός και η αλαζονεία της σύγχρονης επιστημονικής κοινότητας, δεν έχει τέλος. Για να μην αναφέρουμε τον συμφεροντολογισμό.

Επιστήμονες έκαναν μετάλλαξη σε ταύρους ώστε να μην έχουν κέρατα, με στόχο να δημιουργήσουν “λιγότερο επιθετικά και επικίνδυνα ζώα”, που θα είναι πιο ασφαλή για τα άλλα ζώα και για τους ανθρώπους, ιδίως τους κτηνοτρόφους και τους αγρότες, αλλά και τους περαστικούς. Ακόμη για να κάνουν πιο εύκολη τη μεταφορά των ζώων καθώς τα κέρατα πιάνουν χώρο μέσα στο φορτηγό, αλλά και για να απαλλάξουν τα ζώα από την επώδυνη διαδικασία της αφαίρεσης των κεράτων σε νεαρή ηλικία – άλλη πάλι σύγχρονη τακτική.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Ντέιβις, με επικεφαλής τη δρα Άλισον Βαν Εενενάαμ, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό βιοτεχνολογίας «Nature Biotechnology». Οι πρώτοι ταύροι χωρίς κέρατα είχαν γεννηθεί το 2016, ενώ τώρα αποδείχτηκε ότι η μετάλλαξη αυτή κληροδοτείται και στους απογόνους τους.

Οι ερευνητές διαβεβαίωσαν ότι η εν λόγω γενετική τροποποίηση δεν “κάνει κάποιο κακό στα ζώα, ούτε στους ταύρους ούτε στα μοσχάρια, που παραμένουν υγιή”.

Οπότε εν μέρει παραδέχονται ότι “διόρθωσαν” τη Φύση από… ένα “σφάλμα”. Κακώς οι ταύροι είχαν κέρατα τόσα χρόνια, και τώρα οι Θεοί Γενετιστές αποκατέστησαν το λάθος.

Από σύγχρονης “κοινωνιολογικής” πλευράς, ευνοείται η “άφυλη” κοινωνία των βοοειδών, αφού δεν θα ξεχωρίζουν τα αρσενικά πλέον από τα θηλυκά.

Η άλλη ωστόσο “επιστημονική” εξήγηση είναι ότι μάλλον θέλουν να είναι οι… μοναδικοί κερασφόροι στον πλανήτη. Και εωσφόροι “ιδιοφυΐες”!

Υποψήφιος για «καρατόµηση» ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος

Όταν βλέπεις καταιγίδα θα έχει ηλιοφάνεια, κι όταν βλέπεις ήλιο θα ‘χει συννεφιά – Μπορεί και να βρέξει…

Tι κάνει το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ για τη Συρία; Αυτό που ξέρει καλύτερα: ΤΙΠΟΤΑ!

Το τερμάτισαν οι ΝΥΤ: Κατάσκοποι-δολοφόνοι του Πούτιν θα αιματοκυλήσουν την Ευρώπη

Αντικαπνιστικό νομοσχέδιο με… ιατρική περίθαλψη για μετανάστες και αναπτυξιακές επενδύσεις!

“Οποία σύμπτωσις”: Ο Ερντογάν προαναγγέλει εισβολή στη Β.Α. Συρία την ώρα της συμφωνίας μας με ΗΠΑ!