Cat's Curiosity

NASA: Ο κόσμος είναι κυριολεκτικά πιο πράσινος από ό,τι ήταν πριν από 20 χρόνια

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, η Γη έχει δει μια αύξηση στο φύλλωμα σε όλο τον πλανήτη, μετρούμενη σε μέση επιφάνεια φύλλων ετησίως σε φυτά και δέντρα

Δεδομένα από τους δορυφόρους της NASA δείχνουν ότι η Κίνα και η Ινδία οδηγούν στην αύξηση της οικολογικής επιβίωσης στην ξηρά. Το αποτέλεσμα προέρχεται κυρίως από φιλόδοξα προγράμματα δενδροκαλλιέργειας στην Κίνα και εντατική γεωργία και στις δύο χώρες.

Ο κόσμος είναι κυριολεκτικά πιο πράσινος από ό,τι ήταν πριν από 20 χρόνια, αναφέρει άρθρο της NASA που πηγάζει από τα δεδομένα από τους δορυφόρους που αποκαλύπτουν ένα μεγάλο μέρος αυτού του νέου φυλλώματος στην Κίνα και την Ινδία. Μια νέα μελέτη δείχνει ότι οι δύο αναδυόμενες χώρες με τους μεγαλύτερους πληθυσμούς παγκοσμίως οδηγούν στην αύξηση της οικολογικής επιβίωσης στη γη.

Τα αποτελέσματα της μελέτης προέκυψαν από ένα αρχείο δεδομένων σχεδόν 20 ετών που συλλέγει η NASA μέσω δύο δορυφόρων.

Η έρευνα επίσης δημοσιεύθηκε στις 11 Φεβρουαρίου 2019, στο περιοδικό Nature Sustainability.

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι το κέρδος του πρασίνου που παρατηρείται σε όλο τον κόσμο και κυριαρχείται από την Ινδία και την Κίνα δεν αντισταθμίζει τις ζημιές από την απώλεια φυσικής βλάστησης σε τροπικές περιοχές, όπως η Βραζιλία και η Ινδονησία. Οι συνέπειες για την αειφορία και τη βιοποικιλότητα στα οικοσυστήματα αυτά παραμένουν.

Η έκταση που χρησιμοποιείται για την καλλιέργεια  στην Κίνα και την Ινδία, είναι πάνω από 770.000 τετραγωνικά μίλια και δεν έχει αλλάξει πολύ από τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ωστόσο, αυτές οι περιοχές έχουν αυξήσει σημαντικά τόσο την ετήσια συνολική έκταση του πρασίνου τους όσο και την παραγωγή τους. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω πολλαπλών καλλιεργητικών πρακτικών, όπου ένα πεδίο αναδιπλασιάζεται για να παράγει μια άλλη συγκομιδή πολλές φορές το χρόνο. Η παραγωγή σιτηρών, λαχανικών, φρούτων και άλλων αυξήθηκε κατά περίπου 35-40% από το 2000 για να τροφοδοτήσει τους μεγάλους πληθυσμούς τους, αναφέρει η μελέτη.

Το συμπέρασμα της μελέτης έχει πολλαπλή αξία, γιατί εκτός του ότι φανερώνει πως η δασική πλανητική έκταση δεν μειώθηκε, ο λόγος που δεν έγινε αυτό οφείλεται “στην ανθρώπινη δραστηριότητα”, κάτι που επίσης σημαίνει ότι εκτός από τη δενδροκαλλιέργεια, μπορεί να γίνει και σωστή διαχείριση των δασών.

Άρα, τόσο ότι η κλιματική αλλαγή είναι “ανθρωπογενής” γενικώς και αορίστως δεν ισχύει, ούτε και το ότι φταίει η αύξηση πληθυσμού. Έχει να κάνει με το πως χειρίζονται οι διάφορες ηγεσίες το περιβάλλον, αλλά και οι ίδιες οι τοπικές κοινωνίες.

Και μιας και μιλάμε για Ινδία, ας θυμηθούμε τι έχει πει ο Μέγας Γκάντι: Ο πλανήτης είναι αρκετά μεγάλος για να θρέψει τους πάντες, εκτός… από την απληστία.

Πύρινος ανεμοστρόβιλος σκόρπισε τον τρόμο στη Βραζιλία (video)

Βίγκαν-τρανς ακτιβίστριες μπούκαραν σε κοτέτσι γιατί οι κόκορες βιάζουν τις κότες

Μερομήνια 2019: Χειμώνας από τον Νοέμβρη με πολλά χιόνια

Όταν οι… “κυνόδοντες” επιλέγουν το κρέας αντί του αρακά!

Climategate: Γιατί ο Ομπάμα αγοράζει αυτό το “σπιτάκι” των $14.85 αφού θ’ ανεβεί η στάθμη της θάλλασας;

“Robot lives matter”; Το YouTube κατέβασε βίντεο με αγώνα ρομπότ λόγω «σκληρότητας έναντι των ζώων»