Mad Scientist

Χαράς ευαγγέλια: Οι επιστήμονες θα μας “μπιπ” και το αβοκάντο!

Να το πεις ηλιθιότητα; Να το πεις δημοσιογραφική κατρακύλα; Μήπως να το πεις και πληρωμένη είδηση; Πάντως το να πανηγυρίζουν τα ΜΜΕ γιατί οι “επιστήμονες κατάφεραν να διαβάσουν το DNA του αβοκάντο” -αυτής της τόσο πλούσιας και ωφέλιμης τροφής- και θα το μεταλλάξουν, ξεπερνά κάθε νεο-σουρεαλιστική σχιζοφρένεια!

Τώρα, λοιπόν, που το διάβασαν και θα το μεταλλάξουν, “χαράς ευαγγέλια για τους φίλους του γουακαμόλε”! Ποιο ηλίθιος… πεθαίνεις…

Οι Αμερικανοί και Μεξικανοί ερευνητές των πανεπιστημίων Texas Tech (Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Τέξας) και Μπάφαλο, καθώς και του Εθνικού Εργαστηρίου Γονιδιωματικής για τη Βιοποικιλότητα (LANGEBIO) του Μεξικού, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), βρήκαν ότι το σημερινό αβοκάντο -η δημοφιλέστερη διεθνώς και ευρύτερα καλλιεργούμενη από το μεσοπόλεμο ποικιλία Χας- έχει κληρονομήσει το DNA του κατά 61% από παλαιότερες μεξικανικές ποικιλίες και κατά 39% από ποικιλίες της Γουατεμάλα. Το επίτευγμα όχι μόνο ρίχνει φως στην αρχαία καταγωγή του αβοκάντο, αλλά θα βοηθήσει στη μελλοντική βελτίωση της καλλιέργειάς του και πιθανώς, μεταξύ άλλων, στην ακόμη καλύτερη γεύση του γουακαμόλε.

Την είδηση της “χαράς” (εξ ου και η Ωδή στη Χαρά, το φινάλε της 9ης του Μπετόβεν) μας έκανε γνωστή το ΑΠΕ-ΜΠΕ και αναδημοσίευσαν και οι λοιποί παπαγάλοι των μίντια.

Η ανάγνωση του γονιδιώματος θα επιτρέψει τη μελέτη της λειτουργίας επιμέρους γονιδίων, έτσι ώστε τα επόμενα χρόνια να αυξηθεί η παραγωγικότητα του. Η παγκόσμια αγορά αβοκάντο, που συνεχώς μεγεθύνεται, έχει ετήσιο τζίρο γύρω στα 13 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο μεγαλύτερος παραγωγός παγκοσμίως είναι το Μεξικό, που εξάγει αβοκάντο αξίας περίπου 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.

Και για όσους δεν κατάλαβαν μεταφράζουμε: Ό,τι και όσα μας χάρισε ο Θεός (που αποδεικνύεται πλέον άχρηστος αφού δεν του έχουν αφήσει DNA για DNA όρθιο που να μην το έχουν “βελτιώσει”) ανήκουν στην ανθρωπότητα. Ό,τι και όσα περνούν μια βόλτα από το εργαστήριο κάποιου mad scientist εκτός του ότι χάνουν την θρεπτική τους αξία, αποκτούν και ΠΑΤΕΝΤΑ και ανήκουν μόνο στην εταιρεία που προσέλαβε τον επιστήμονα για να “μπιπ” το DNA του καρπού.

Κατανοητό; Βγάλτε και τα νταούλια τώρα!

Facebook: Διέρρευσαν στοιχεία πάνω από 400 εκατομμυρίων χρηστών