Ποια λαχανικά πρέπει να τρώμε το χειμώνα;

Shares

Κάθε πράμα στον καιρό του, γι’ αυτό και ο χειμώνας θέλει λαχανικό δικό του!

Αυτή τη στιγμή, στις κρύες μέρες του χειμώνα, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο κατανάλωσης περισσότερων υδατανθράκων, όπως κι εκείνων που προέρχονται από τα λαχανικά ρίζας – βοηθούν το σώμα να διατηρήσει λίγο περισσότερο βάρος, το οποίο απαιτείται για την απομόνωση του κρύου καιρού.

Πολλά από αυτά τα λαχανικά όπως, οι πατάτες, τα λάχανα, τα καρότα, τα κρεμμύδια, τα παντζάρια και η χειμερινή κολοκύθα, αποθηκεύονται καλά σε δροσερά και σκοτεινά μέρη, παρέχοντας ενέργεια σε όλη τη χειμερινή περίοδο.

Η προσθήκη περισσότερων ψαριών στη διατροφή σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου του έτους είναι επίσης ωφέλιμη για τα υψηλά επίπεδα βιταμίνης D (η βιταμίνη που παίρνουμε απευθείας από τον ήλιο κατά τους θερμότερους μήνες), όταν ο ήλιος δεν είναι εδώ. Η βιταμίνη D είναι σημαντική για την καλή ψυχική υγεία και ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα. Σε συνδυασμό με τα λαχανικά, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις φλούδες πορτοκαλιού και λεμονιού, καθώς αυτές είναι πλούσιες σε βιταμίνη D.

διαβάστε: «Το Θησαυροφυλάκιο των Μυστικών»: Τo ‘μυστικό’ του Gayelord Hauser για την βιταμίνη D

Τα καρύδια, τα οποία αποθηκεύονται καλά για το χειμώνα, είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στην ενυδάτωση του σώματός σας από μέσα προς τα έξω – αυτό βοηθά στην καταπολέμηση του ξηρού χειμωνιάτικου δέρματος.

Τα χειμωνιάτικα λαχανικά, εκτός από τα γνωστά πράσινα (μαρούλι, μαρούλι κατσαρό, ρόκα κλπ) τα οποία μπορείτε να καταναλώσετε σε συνδυασμό, βραστά ή ωμά, σε σούπες, σαλάτες, πουρέ ή συνοδευτικά είναι:

  • Πασπάνι
  • Καρότα
  • Γογγύλια
  • Σελινόριζα
  • Πατάτες
  • Κολοκύθα
  • Λάχανο
  • Λαχανάκια Βρυξελλών
  • Πράσα
  • Ραντίτσιο
  • Παντζάρι
  • Μάραθο
  • Κρεμμύδια
  • Μπρόκολο

Μπορείτε να βρείτε άπειρες συνταγές για νόστιμες ζεστές σουπίτσες τις κρύες μέρες του χειμώνα, αλλά ακόμα -γιατί, όχι;- να πειραματιστείτε!

Πείνασες; Χορτόσουπα σε 10′ κι έφαγες!

Shares
😻 Φίλοι αναγνώστες της Γάτας, στο νέο μας ιστότοπο έχετε τη δυνατότητα να προσαρμόσετε το backround σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, λευκό ή σκούρο, από το κουμπάκι πάνω στο μενού 🔆🔘🌙. Το σκούρο θεωρείται πιο ξεκούραστο κατά τις βραδινές ώρες πριν τον ύπνο, ενώ εξοικονομεί ενέργεια στη μπαταρία κινητών κ.λπ
Previous Article

Πέθανε ο ιστορικός και φιλόλογος Σαράντος Καργάκος

Next Article

Ζιμπάμπουε: Διαδηλώσεις και ταραχές με αφορμή την αύξηση της τιμής των καυσίμων

Related Posts
Διαβάστε περισσότερα

Εμβόλια COVID-19: Πληθώρα αναφορών για διαταραχή της εμμήνου ρύσεως & αναπαραγωγική δυσλειτουργία

Ενώ τα μέσα ενημέρωσης έχουν επικεντρωθεί στις φλεβικές θρομβώσεις, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει καταγράψει ένα άλλο φαινόμενο που…